رازهای ورود به اکسپلور اینستاگرام
نوشته شده توسط : ali

راز شماره 6 : به محصولات خود تگ فروش اضافه کنید تا در بخش فروشگاهی اکسپلور ظاهر شوید!

همانطور که می دانید در آخرین نسخه از اینستاگرام یک بخش معرفی محصولات فروشگاهی به تب اکسپلور اضافه شده است که بعضی مواقع در میان آنها محصولات ایرانی نیز دیده می شود! شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که چطور یک برند یا فروشگاه ایرانی توانسته به این بخش راه پیدا کند.

در واقع اینستاگرام این بخش را برای نمایش و معرفی محصولاتی در نظر گرفته که کاربر به آنها علاقه نشان داده است. البته تمامی این محصولات دارای تگ فروش هستند و محصولاتی که این تگ را نداشته باشند نمی توانند وارد این بخش شوند.

بنابراین اگر می خواهید از این شانس فوق العاده استفاده کنید باید ابتدا پیج خود را فروشگاهی کنید و به تمامی محصولات خود تگ یا برچسب فروش اضافه کنید.

ورود به بخش فروشگاهی اکسپلور اینستاگرام

 

 

راز شماره 7 : در پست ها و استوزی های خود برندهای مرتبط با محصولات خود را تگ کنید!

زمانی که شما در یک استوری یا یک پست برندها و پیج های مرتبط با کار و محصول خود را تگ می کنید، در واقع به الگوریتم های اینستاگرام اعلام می کنید که میان پست و استوری شما و برند یا پیج تگ شده ارتباطی وجود دارد.

در واقع زمانی که شما تصویر یک کفش نایک را پست می کنید و روی آن پیج رسمی کفش نایک را تگ می کنید این ارتباط را به الگوریتم های اینستاگرام نشان می دهید. (منشن کردن هم همین تاثیر را خواهد داشت.) بنابراین اینستاگرام شانس نمایش پست شما در اکسپلور فالوورهای پیج نایک را افزایش می دهد!

این تکنیک در واقع چیزی بیشتر از یک راز است که می تواند به راحتی شانس ورود شما به اکسپلور را چندین و چند برابر کند. البته حتما به این موضوع توجه داشته باشید که تگ کردن تعداد پیج های زیاد و نامرتبط می تواند به سادگی برای شما معکوس عمل کند! پس الگوریتم های اینستاگرام را به هیچ عنوان دست کم نگیرید…





:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: